Meni
Košarica

Pogoji poslovanja

Z uporabo te spletne strani se obiskovalec oziroma potrošnik strinja s splošnimi pogoji poslovanja. Obiskovalec ki bo vnesel kakršnekoli podatke je obvezan vnašati samo točne in resnične podatke, informacije, gradiva, itd.. Netočne in neresnične podatke bomo obravnavali kot zlorabo, in jo predali ustrezni pravni službi. Podatke pridobljene preko spletnih obrazcov in pri naročanju, bomo uporabili le v namene poslovanja podjetja PAKETKO d.o.o.. Splošni pogoji poslovanja v nadaljevanju obravnavajo delovanje spletne trgovine paketko.si pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 



Sistem komunikacije in obveščanje:

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrečno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: 
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila
- pošiljatelj bo jasno razviden
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne
- vidno predstavljen bo način odjave od prejemanja oglasnih sporočil
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrečno spoštoval

 



Naročila:

Željeno blago naročite elektronsko preko spletnega kataloga oz. naročilnice, preko e-poštnega naslova: info@paketko.si ali preko telefona na podlagi cenika. Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri podjetju PAKETKO d.o.o. Pogodba se lahko sklene v slovenskem jeziku. Pogodbo oziroma naročilo lahko sklenete po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine. Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti ali telefonu v roku dveh ur od oddaje naročila.

 



Registriranje uporabnika - kupca:

Za nakup v spletni trgovini paketko.si registracija uporabnika ni nujno potrebna, je pa zaželena. Ob registraciji na paketko.si obiskovalec pridobi uporabniško ime ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane registrirani uporabnik portala paketko.si in pridobi pravico nakupa v spletni trgovini paketko.si. Ob registraciji preko spletne strani paketko.si, ali preko socialnega omrežja Facebook, ter ob vsakem oddanem naročilu se strinjate s prejemanjem promocijskih obvestil preko e-maila, na katera se lahko tudi odjavite in ponovno prijavite.




Postopek nakupa:

1. Potrditev naročila: pri oddaji naročila (košarice), je omogočen pregled celotnega naročila pred samo oddajo naročila. Spremenite lahko količino željenih artiklov, prav tako je mogoče dodati ali odstraniti artikle.

 2. Oddaja naročila: po oddaji naročila potrošnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V sporočilu je naveden povzetek naročila in vse potrebne informacije za kupca o postopku nadaljnjega poteka nakupa. Sporočilo velja kot informativni predračun. V tem koraku ima potrošnik v roku ene ure možnost preklicati naročilo.

3. Naročilo potrjeno: če potrošnik naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov ter naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali ga kontaktira preko elektronske pošte. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

4. Predračun in plačilo: ponudnik na tej stopnji izda dokončni predračun. V primeru, da je potrošnik izbral plačilo pri dostavi blaga, bo ponudnik počakal z nadaljnjim posredovanjem blaga, dokler ne prejme potrdila o plačilu izdanega predračuna. Rok za plačilo predračuna je 3 delovne dni. V drugih primerih velja plačilo naročila ob prevzemu.

5. Prevzem oz. dostava blaga: ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, dostavi ali odpošlje blago in o tem po elektronski pošti ali telefonsko obvesti kupca. Za vračilo ali menjavo blaga veljajo v nadaljevanju navedeni pogoji.

6. Vodič o nakupovanju v spletni trgovini paketko.si - Postopek nakupa




Plačilni pogoji:

- spletno plačilo preko Activa sistema (Maestro, Mastercard, Visa, Visa Electron, Diners Club)

- spletno plačilo preko Leanpay sistema (obročno - hitri kredit)

- z gotovino ali kartico ob prevzemu

- gotovinsko plačilo na sedežu podjetja

- plačilo na obroke preko Diners Club ali Mastercard

- PLAČILO S FLIK APLIKACIJO ( Flik je hiter in enostaven način plačila s potrditvijo v aplikaciji Flik oz. mobilni denarnici vaše banke. Plačilo s Flik aplikacijo je na voljo le registriranim uporabnikom spletne trgovine. Storitev trenutno ni mogoča za uporabnike Banke Intesa Sanpaolo in Sparkasse, ki storitve trenutno še ne podpirata. Več o Flik plačilih si preberite na: www.flik.si.

- z plačilnim nalogom (po predračunu), na transakcijki račun podjetja PAKETKO d.o.o.

- preko sistema PayPal

 



Dostava in prevzem naročila:

Podatek o roku dobave in dostave blaga je viden pri vsakem izdelku in je odvisen od zaloge v skladiščih, kateri se osvežuje na dnevni bazi. V kolikor pride do spremembe dobave ob naročilu, bo PAKETKO d.o.o. obvestil kupca preko telefona ali elektronskega naslova.

Podjetje PAKETKO d.o.o. in partnerji zapakira in odpošlje blago in morebitnimi navodili če jih je proizvajelec priložil. Dostava blaga je mogoča samo v Republiki Sloveniji in Hrvaški.

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku, razen v primerih višje sile, ko je otežena dostava (poplave, žled ipd).

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je DPD. Pri dostavi vas kurir kontaktira na telefonsko številko, ki ste jo navedli ob oddaji naročila in vas obvesti o prispelem paketu, ter vam ga dostavi na naveden naslov ob oddaji naročila.

Dodatni stroški pošiljanja za uporabnika lahko nastanejo v primeru, da uporabnik želi vrniti blago in le-to pošlje "po povzetju". Takšnih pošiljk ne sprejemamo saj podjetje nima možnosti ugotoviti napake pri samem produktu, potrošnik pa bo v takem primeru dobil pošiljko vrnjeno za kar se zaračunava določen znesek (glede na težo pošiljke), ki se zaračuna s strani DPD. 

 



Strošek dostave:

- dostava nad zneskom 50€ je brezplačna

- dostava do zneska 50€ znaša 5,00€




Vračila in menjave blaga:

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu mora potrošnik pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-naslov info@paketko.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh.

V primeru odstopa iz pogodbe PAKETKO d.o.o. oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

PAKETKO d.o.o. vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Pri prodajnih pogodbah lahko PAKETKO d.o.o. zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nenudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43. člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.




Vračila za pravne osebe:

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).




Vračilo poškodovanih pošiljk:

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora potrošnik sprožiti postopek reklamacije pri DPD oz. kurirski pošti, ki je dostavila paket. To storite tako, da pokličete DPD (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s podjetjem DPD bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.




Ponudba:

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine paketko.si ažurira in spreminja pogosto in hitro. Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.




Garancija:

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. 

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko potrošnik kontaktira PAKETKO d.o.o., ki bo zagotovil ažurno informacijo. Za naročila preko telefona veljajo enaki pogoji.

Rastlinjaki: Garancijski pogoji za polikarbonat





Stvarne napake:

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, koje bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančenje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje na naš naslov, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. 

PAKETKO d.o.o. ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravic potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.


Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

- odpravi napako na blagu

- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako

- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom

- vrne znesek kupnine


Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.

PAKETKO d.o.o. mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilost pri opravljeni storitvi sporen.

 



Pravno varstvo:

Za ostale pogoje, ki niso navedeni v splošnih pogojih poslovanja, veljajo določila po veljavni ustrezni zakonodaji.

 



Prijava na novice, obveščanje po elektronski pošti:

S klikom na gumb "PRIJAVA" uporabnik potrjuje, da je seznanjen s pogoji uporabe spletne strani paketko.si, kateri vključujejo spremljanje uporabnikovih aktivnosti in zanimanja z namenom zagotavljanja personaliziranih vsebin in ponudb opisanih v teh pogojih poslovanja in daje izrecno privolitev, da lahko podjetje Paketko d.o.o. vpisane osebne podatke obdeluje z namenom ugotavljanja zanimanja za rešitve, storitve in produkte podjetja Paketko d.o.o., ter kontaktiranja v zvezi preko elektronske pošte ali telefona, ne glede na to ali so vezani na GDPR ali ne.

Uporabnik tudi potrjuje, da je seznanjen s svojimi pravicami v zvezi s posredovanimi podatki, ter da lahko svoje dovoljenje kadarkoli pisno prekliče na elektronskem naslovu info@paketko.si




Shranjevanje in varovanje podatkov:

Prodajalec skladno z zakonom shranjuje vse pogodbe sklenejene na daljavo na svojem elektronskem naslovu, prav tako pa ima varnostno kopijo za le-te v svojem arhivu. V kolikor naročnik želi vpogled v sklenjeno pogodbo, lahko poda prošnjo za to preko elektronske pošte na info@paketko.si. Ponudnik se zavezuje da bo poslal pogodbe v roku 8 delovnih dni.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.




Pravno obvestilo:

Vsebine, objavljene na spletnih straneh paketko.si, so last podjetja PAKETKO d.o.o. in dobaviteljev in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati. Podjetje PAKETKO d.o.o. se bo trudilo, da bodo spletne vsebine točne in ažurne, in ni odgovorno za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij. Niti podjetje PAKETKO d.o.o. katera koli druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi teh spletnih strani, zato ne odgovarja za nobeno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na teh spletnih straneh ali za kakršne koli napake ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini. Prav tako si podjetje PAKETKO d.o.o. pridržuje pravico do sprememb vsebine na spletni strani.

 



Pritožbe in spori:

PAKETKO d.o.o. spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. PAKETKO d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, potrošnik lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@paketko.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. PAKETKO d.o.o. bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Paketko se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si PAKETKO d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Pritožbo je potrebno pisno poslati na sedež podjetja (PAKETKO d.o.o., Prečna pot 6, 8257 Dobova). Kontaktna oseba Rok Kolnik je dosegljiva za vsa vprašanja v zvezi s pritožbami in s spori na telefonski številki: 07 555 03 40

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.


Izvensodno reševanje potrošniških sporov:

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Paketko, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.


Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.