Pogoji poslovanja

Z uporabo te spletne strani se obiskovalec oziroma kupec strinja s splošnimi pogoji poslovanja. Obiskovalec ki bo vnesel kakršnekoli podatke je obvezan vnašati samo točne in resnične podatke, informacije, gradiva, itd.. Netočne in neresnične podatke bomo obravnavali kot zlorabo, in jo predali ustrezni pravni službi. Podatke pridobljene preko spletnih obrazcov in pri naročanju, bomo uporabili le v namene poslovanja podjetja PAKETKO, Rok Kolnik s.p. Splošni pogoji poslovanja v nadaljevanju obravnavajo delovanje spletne trgovine paketko.si pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 



Sistem komunikacije in obveščanje:


Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrečno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: 
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila
- pošiljatelj bo jasno razviden
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne
- vidno predstavljen bo način odjave od prejemanja oglasnih sporočil
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrečno spoštoval

 



Naročila:


Željeno blago naročite elektronsko preko spletnega kataloga oz. naročilnice, preko e-poštnega naslova: info@paketko.si ali preko telefona na podlagi cenika. Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri podjetju PAKETKO, Rok Kolnik s.p. Pogodba se lahko sklene v slovenskem jeziku. Pogodbo oziroma naročilo lahko sklenete po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine. Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti ali telefonu v roku dveh ur od oddaje naročila.

 



Registriranje uporabnika - kupca:


Za nakup v spletni trgovini paketko.si registracija uporabnika ni nujno potrebna, je pa zaželena. Ob registraciji na paketko.si obiskovalec pridobi uporabniško ime ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane registrirani uporabnik portala paketko.si in pridobi pravico nakupa v spletni trgovini paketko.si. Ob registraciji preko spletne strani paketko.si, ali preko socialnega omrežja Facebook, ter ob vsakem oddanem naročilu se strinjate s prejemanjem promocijskih obvestil preko e-maila, na katera se lahko tudi odjavite in ponovno prijavite.




Postopek nakupa:



1. Potrditev naročila: pri oddaji naročila (košarice), je omogočen pregled celotnega naročila pred samo oddajo naročila. Spremenite lahko količino željenih artiklov, prav tako je mogoče dodati ali odstraniti artikle.

 2. Oddaja naročila: po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V sporočilu je naveden povzetek naročila in vse potrebne informacije za kupca o postopku nadaljnjega poteka nakupa. Sporočilo velja kot informativni predračun. V tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo.

3. Naročilo potrjeno: če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov ter naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali ga kontaktira preko elektronske pošte. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

4. Predračun in plačilo: ponudnik na tej stopnji izda dokončni predračun. V primeru, da je kupec izbral plačilo pri dostavi blaga, bo ponudnik počakal z nadaljnjim posredovanjem blaga, dokler ne prejme potrdila o plačilu izdanega predračuna. Rok za plačilo predračuna je 3 delovne dni. V drugih primerih velja plačilo naročila ob prevzemu.

5. Prevzem oz. dostava blaga: ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, dostavi ali odpošlje blago in o tem po elektronski pošti ali telefonsko obvesti kupca. Za vračilo ali menjavo blaga veljajo v nadaljevanju navedeni pogoji.

6. Vodič o nakupovanju v spletni trgovini paketko.si - Postopek nakupa




Plačilni pogoji:


- z gotovino ali kartico ob prevzemu (pri plačilu po povzetju ni dodatne provizije)

- gotovinsko plačilo na sedežu podjetja

- z plačilnim nalogom (po predračunu), na transakcijki račun podjetja PAKETKO, Rok Kolnik s.p.

- preko sistema PayPal

 



Dostava in prevzem naročila:


Rok dobave blaga je viden v vsakem artiklu v opisu. Podjetje PAKETKO, Rok Kolnik s.p. v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili če jih je proizvajelec priložil. Dostava blaga je mogoča samo v Republiki Sloveniji in Hrvaški.

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku, razen v primerih višje sile, ko je otežena dostava (poplave, žled ipd).

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je DPD. Pri dostavi vas kurir kontaktira na telefonsko številko, ki ste jo navedli ob oddaji naročila in vas obvesti o prispelem paketu, ter vam ga dostavi na naveden naslov ob oddaji naročila.

Dodatni stroški pošiljanja za uporabnika lahko nastanejo v primeru, da uporabnik želi vrniti blago in le-to pošlje "po povzetju". Takšnih pošiljk ne sprejemamo saj podjetje nima možnosti ugotoviti napake pri samem produktu, kupec pa bo v takem primeru dobil pošiljko vrnjeno za kar se zaračunava določen znesek (glede na težo pošiljke), ki se zaračuna s strani DPD. 

 



Vračila in menjave blaga:


Kupec ima pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-naslov info@paketko.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh. Kupec mora prejeto blago vrniti v enakem stanju kot ga je prejel ob nakupu: neuporabljeno, nepoškodovano, v nespremenjeni količini ipd. Možnost vračila ne velja za potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža oz. varnostni pečat. Ponudnik omogoča tudi menjavo blaga za katerikoli drugi artikel z upoštevanjem protivrednosti menjalnega blaga. Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil. Ponudnik bo kupcu vedno ponudil ugodno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.




Vračilo poškodovanih pošiljk:


V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri DPD oz. kurirski pošti, ki je dostavila paket. To storite tako, da pokličete DPD (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s podjetjem DPD bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.




Ponudba:


Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine paketko.si ažurira in spreminja pogosto in hitro. Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.




Garancija:


Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. 

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira paketko.si, ki bo zagotovil ažurno informacijo.




Stvarne napake:


Prodajalec mora potrošniku izričiti blago v skladu s pogodbo in odgovaraja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna, če nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet. Če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; Če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; Če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. 

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona,ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače (37.člen ZVPot).

 



Pravno varstvo:


Za ostale pogoje, ki niso navedeni v splošnih pogojih poslovanja, veljajo določila po veljavni ustrezni zakonodaji.

 



Shranjevanje in varovanje podatkov:


Prodajalec skladno z zakonom shranjuje vse pogodbe sklenejene na daljavo na svojem elektronskem naslovu, prav tako pa ima varnostno kopijo za le-te v svojem arhivu. V kolikor naročnik želi vpogled v sklenjeno pogodbo, lahko poda prošnjo za to preko elektronske pošte na info@paketko.si. Ponudnik se zavezuje da bo poslal pogodbe v roku 8 delovnih dni.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.




Pravno obvestilo:


Vsebine, objavljene na spletnih straneh paketko.si, so last podjetja PAKETKO, Rok Kolnik s.p. in dobaviteljev in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati. Podjetje PAKETKO, Rok Kolnik s.p. se bo trudilo, da bodo spletne vsebine točne in ažurne, in ni odgovorno za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij. Niti podjetje PAKETKO, Rok Kolnik s.p. katera koli druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi teh spletnih strani, zato ne odgovarja za nobeno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na teh spletnih straneh ali za kakršne koli napake ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini. Prav tako si podjetje PAKETKO, Rok Kolnik s.p.  pridržuje pravico do sprememb vsebine na spletni strani.

 



Pritožbe in spori:


PAKETKO, Rok Kolnik s.p. spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. PAKETKO, Rok Kolnik s.p. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@paketko.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. PAKETKO, Rok Kolnik s.p. bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Paketko se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si PAKETKO, Rok Kolnik s.p. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Pritožbo je potrebno pisno poslati na sedež podjetja (PAKETKO, Rok Kolnik s.p., Prečna pot 6, 8257 Dobova). Kontaktna oseba Rok Kolnik je dosegljiva za vsa vprašanja v zvezi s pritožbami in s spori na telefonski številki: 040 / 227 - 471

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.


Izvensodno reševanje potrošniških sporov:

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Paketko, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.


Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.